רסקיו לילה – כמה זה יעיל ולמי?

מתקשים להירדם ולישון טוב כל הלילה? סובלים מהפרעות שינה וכל רחש מעיר אתכם? ובכן, אינכם לבד. כ-30% מהישראלים סובלים מבעיות שינה כאלו ואחרות, לכן הפופולריות של כדורי השינה הולכת וגוברת עם השנים, אך כדאי לכם לנסות תכשיר טבעי הנקרא רסקיו לילה, כחלופה לתרופות השינה הידועות כממכרות ויש להן הרבה מאוד תופעות לוואי. מה התפקיד של רסקיו רמדי ללילה? האם זה מתאים לכולם? האם המוצר כשר? המומחים של היי מדיקל הכינו כתבה בנושא.

 

מה התפקיד של רסקיו לילה?

מוצרי רסקיו רמדי ליום ולילה הם מוצרים טבעיים שיכולים להתאים למגוון מצבים רגשיים בחיים. מוצרי החברה מיוצרים מתמציות של פרחי באך הידועים בסגולותיהם הרפואיות. סדרת רסקיו רמדי כולל מספר מוצרים ובהם רסקיו לילה – תכשיר טבעי המכיל 6 תמציות של פרחי באך מאנגליה.

כדאי לדעת כי השימוש בתמציות העשויות מפרחי באך נפוץ בישראל וברחבי העולם, זו שיטה אלטרנטיבית לטיפול במצבים רגשיים והתכשיר עובד בהרמונה מושלמת עם הגוף והוא בטוח לשימוש ואין לו תופעות לוואי. מאות אלפי ישראלים משתמשים באופן קבוע או נקודתי במוצרי רסקיו, ואחד מהמוצרים הפופולריים הוא התכשיר ללילה.

ישראלים רבים משתמשים במוצרי רסקיו רמדי למגוון מצבים מאתגרים או רגשיים בחיי היומיום, למשל במצבי עומס במקום העבודה, עומס בלימודים כמו בתקופת המבחנים, אי שקט כללי, מבחן נהיגה ועוד. תכשיר רסקיו לילה מיועד להרגעת אי שקט ולנטרול עומס שנוצר בגלל מחשבות מטרידות ולחצים שונים בחיי היומיום, והמוצר מסייע לאדם להירדם בקלות וליהנות משינה תקינה ורציפה כל הלילה.

התכשיר הטבעי אינו מהווה תרופה, הוא מסייע בהירדמות אך לא גורם לטשטוש, ולמעשה תפקידו לנקות את המוח ממחשבות מטרידות ולאפשר לאדם להירדם בקלות ובאופן טבעי. נטילת התכשיר לפני השינה בלילה מסייעה בהירדמות אך לעומת כדורי שינה שגורמים לשינה עמוקה שקשה להתעורר ממנה, הרסקיו אינו "מפיל" את האדם לשינה כבדה.

 

האם זה מתאים לכל אחד?

אפשר להשתמש בתכשיר רסקיו לילה ללא כל חשש, התכשיר בטוח לשימוש בכל גיל, גם בקרב ילדים קטנים, כולל תינוקות, וגם בקרב מבוגרים, וניתן ליטול את התכשיר עם תרופות אחרות.

סדרת מוצרי רסקיו מכילה מיצוי של פרחי מרפא המשמשים ברפואה האלטרנטיבית, אלו הם מוצרים ברוח ההומיאופתיה, והמוצרים טבעיים ובטוחים לשימוש בכל גיל, ואין להם תופעות לוואי.

 

אופן השימוש וזמן השפעה:

המוצר מגיע בבקבוקון המכיל 10 מ"ל, ויש להקפיד על הוראות השימוש בהתאם הנחיות היצרן.

מינון ושימוש – הוראות השימוש הן למהול 4 טיפול רסקיו לילה בתוך חצי כוס מים וללגום את המשקה (לגימה איטית), אך יש אפשרות לטפטף 4 טיפות של התכשיר ישירות על הלשון ולבלוע יחד עם הרוק. היצרן ממליץ להשתמש במינון של 4 או 5 טיפות, כמובן לפני השינה בלילה, ובדרך כלל עדיף לטפטף את טיפות הרסקיו ישר על הלשון או מתחת ללשון. אם מתעוררים במהלך השינה בלילה ניתן ליטול מנה נוספת של תמצית הצמחים.

השפעה – ההשפעה של רסקיו לילה משתנה בין אנשים. ברוב המקרים אנשים מדווחים על השפעה מהירה, ויש המדווחים על השפעה מיידית, אך במקרים אחרים יש אנשים שהשתמשו בתכשיר ודיווחו כי ההשפעה הופיעה רק לאחר מספר שעות. חשוב לדעת כי אין הבדל אם משתמשים בטיפול או בספריי ושני התכשירים מכילים אותם צמחי באך וההשפעה שלהם דומה.

 

ממה מורכב רסקיו לילה?

תכשיר רסקיו לילה לפני השינה עשוי מהמרכיבים הבאים: מים, אתנול (כוהל) ו-6 תמציות של פרחי באך ביחס מהילה של 1 ל-5. פרחי הבאך המרכיבים את התמצית הינם:

  • ורד הסלע (תמצית מס' 26) – התמצית מתאימה למצבי פניקה, סיוטים בלילה ופחד.
  • כוכב בית לחם (תמצית מס' 29) – התמצית מיועדת לריפוי הגוף ומתאימה גם לשחרור כאבים ורגשות מטרידים בעקבות טראומה שהודחקה.
  • שזיף הדובדבן (תמצית מס' 6) – התמצית מיועדת לייצוב הנפש במצבי חירום ובמצבי לחץ ומשבר קיצוני בחיים.
  • זלזלת היערות (תמצית מס' 9) – התמצית מתאימה לאנשים חולמניים ושקטים.
  • ערמונית הסוסים (תמצית מס' 35) – התמצית מתאימה לאנשים הסובלים ממחשבות אובססיביות ולמי שחווה מחשבות מטרידות ואי שקט נפשי כללי.
  • בשנת (תמצית מס' 18) – התמצית מתאימה מצבי מתח, תסכול, אי שקט ורגזנות.

ראוי לציין כי תכשיר רסקיו לפני שינה מכיל 27% כוהל (אתנול), לכן יש לוודא כי לא רגישים לכוהל ואם נוטלים תרופות מרשם יש להתייעץ עם רופא המשפחה. גם לנשים בהיריון ולנשים מניקות מומלץ להתייעץ עם רופא לפני השימוש בתכשיר, למרות שלא ידוע על תופעות לוואי אצל נשים בהריון או מיניקות, אך תמיד עדיף להיות בצד הבטוח לכן כדאי להתייעץ.

ההבדל המרכזי בין רסקיו רגיל ליום לתכשיר המיועד ללילה טמון בתמצית הנוספת של ערמונית הסוסים, התמצית מונעת מחשבות טורדניות במהלך הלילה.

 

תוך כמה זמן מבינים האם זה משפיע?

לדברי היצרן של רסקיו לפני שינה ההשפעה של רסקיו לילה מהירה ורוב האנשים מרגישים אותה בתוך 30 עד 60 דקות מרגע השימוש. חלק מהאנשים מרגישים באופן מיידי את השפעת התכשיר ללילה, אך יש גם אנשים אחרים שהתכשיר משפיע עליהם לאט והם מדווחים על ההשפעה רק לאחר 24 או 48 שעות.

 

מאיזה גיל ניתן להשתמש ברסקיו לילה?

היצרן של רסקיו לילה לפני שינה טוען שהתכשיר בטוח לשימוש בכל גיל, כלומר החל מתקופת הינקות. התכשיר בטוח לשימוש גם בקרב מבוגרים וקשישים והוא יכול לסייע להשיג שינה איכותית וטובה בלילה.

כשרות

מוצרי רסקיו רמדי, כולל רסקיו לילה, למעט הסוכריות, כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ לונדון.

למידע נוסף בנושא ולייעוץ מקצועי בנושא מכשור רפואי לסיוע נשימתי – צרו קשר עוד היום עם חברת היי מדיקל.

למידע

אולי יעניין אותך גם

מכשיר סיפאפ אוטומטי Prisma Smart

יתרונות הטיפול במכשיר סיפאפ

מכשיר סיפאפ (CPAP) נחשב ליעיל ולאפקטיבי ביותר לטיפול בתסמונת דום נשימה חסימתי בשינה, המכשיר הפופולרי והמומלץ על ידי אנשי המקצוע בתחום הפרעות השינה הוכח מחקרית

Call Now Button