ציוד רפואי לבית

בצל משבר הקורונה וחובת עטיית המסכות והריחוק החברתי, ולאור המשך התפשטות הנגיף, עלינו להצטייד בציוד רפואי המיועד לשימוש ביתי. רבים סובלים בחודשים האחרונים מבעיות בריאותיות הקשורות לקורונה, לשפעת העונתית ולמחלות שונות, ולא מעט ישראלים סובלים גם ממחלות על רקע הפרעות נשימה כמו תסמונת דום נשימה בשינה.

בתקופת הקורונה רוב הישראלים חוששים להגיע לקופות החולים בגלל נגיף הקורונה, לכן קופות החולים החלו להציע שירותי רפואה מרחוק. אם לאחר אבחון מקצועי על ידי רופא משפחה או רופא מומחה אתם נדרשים להצטייד בציוד רפואי כמו מכשיר CPAP, מחולל חמצן, מסכות מיגון לפנים או ציוד אחר – הנכם מוזמנים לרכוש ציוד רפואי לבית באתר של חברת היי מדיקל. באתר תוכלו לקרוא מידע על ציוד רפואי, להשוות בין מוצרים שונים, לבדוק מחירים ולהזמין בקליק מהיר.

מכשיר CPAP

אם הרופא המליץ לכם להשתמש במכשיר CPAP לאחר שאובחנתם בתסמונת דום נשימה בשינה או אם אתם סובלים מנחירות כרוניות קשות, באתר של היי מדיקל תוכלו למצוא את מיטב הדגמים והמותגים של מכשירי CPAP.

מכשיר CPAP הוא הפתרון המומלץ כיום על ידי רופאים למטופלים הסובלים מנחירות קשות ומתסמונת דום נשימה בשינה. יש להסתגל לשינה עם מסיכה על הפנים, וחשוב להשתמש במכשיר על פי הנחיות הרופא המומחה. מכשיר סיפאפ הוא מוצר קומפקטי ונייד, הוא מזרים אוויר בלחץ קבוע וכך דרכי הנשימה העליונות לא נחסמות למעבר אוויר. המטופל זוכה לשינה איכותית ורציפה ללא יקיצות מרובות, המכשיר מסייע גם למטופלים הסובלים מנחירות כרוניות.

מכשיר סיפאפ אוטומטי Prisma Smart

מחולל חמצן

באתר היי מדיקל תוכלו למצוא דגמים רבים ומתקדמים של מחוללי חמצן, מתוצרת מיטב המותגים. מחולל חמצן הוא מכשיר סיוע נשימתי שנועד להקל על תהליך הנשימה אצל מטופלים הסובלים ממחלות נשימתיות שונות, לרבות COPD.

ניתן לרכוש באתר מחולל חמצן נייד או נייח, המכשיר הנייד מאפשר למטופל לצאת מביתו ללא חשש, לטייל בארץ או בחו"ל, לצאת לחופשות, לבקר חברים ומשפחה ועוד.

מזרן לפצעי לחץ

אם הרופא המליץ לכם לישון על מזרן אקטיבי ודינמי המתאים לטיפול בפצעי לחץ, תוכלו לרכוש באתר היי מדיקל את המזרן המתאים ביותר למצבכם הרפואי ולתקציבכם. מזרן לפצעי לחץ מקל באופן משמעותי על מצבו של המטופל המתמודד עם פצעי לחץ עקב מצבו ובגלל שכיבה ממושכת. יש דגמים שונים לכן חשוב לבדוק לאיזה מצבי סיכון המזרן מיועד, מאיזה חומרים המזרן מיוצר, נוחות הניקוי, כיסוי אנטי בקטריאלי, כושר נשיאה וכו'.

מסכות מיגון

תקופת הקורונה ממשיכה ללוות אותנו, זהו אירוע מתמשך, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות עלינו לעטות מסכה בכל יציאה מהבית, וגם במהלך הליכה ברחוב, קניות, עבודה במשרד וכדומה. יש מגוון סוגים ודגמים של מסכות מיגון, כולל מסכות בד משלוש שכבות, מסכות מיגון בתקן 95KN ומסכות עם שסתום פליטה. כדאי לרכוש באתר סט מסכות מיגון כדי להוזיל עלויות.

מעשיר לחות

אם אתם משתמשים בלילה במכשיר סיפאפ ואתם סובלים מתופעות כמו יובש בפה ובגרון, כדאי לכם להזמין באתר מעשיר לחות. זהו מכשיר ייעודי המהווה חלק בלתי נפרד ממכשיר ה-CPAP, תפקידו של המכשיר להזרים אוויר נעים ולח כדי למנוע יובש בפה ובגרון וכדי לשפר את איכות השינה בלילה.

ציוד רפואי לבית מזמינים באתר היי מדיקל, לאחר התשלום תקבלו אישור והמשלוח יגיע אליכם תוך זמן קצר.

למידע

אולי יעניין אותך גם

מכשיר סיפאפ אוטומטי Prisma Smart

יתרונות הטיפול במכשיר סיפאפ

מכשיר סיפאפ (CPAP) נחשב ליעיל ולאפקטיבי ביותר לטיפול בתסמונת דום נשימה חסימתי בשינה, המכשיר הפופולרי והמומלץ על ידי אנשי המקצוע בתחום הפרעות השינה הוכח מחקרית

Call Now Button