סיפאפ לחברי קופות החולים: כללית ומאוחדת

סיפאפ (CPAP) הוא מכשיר רפואי לטיפול ביתי עבור אנשים הסובלים ממחלות הפוגעות בתפקודי הנשימה בשינה. המכשיר מוכח מחקרית כיעיל ביותר לטיפול בחולים המאובחנים עם תסמונת דום נשימה בשינה, הוא מומלץ לשימוש גם עבור חולים הסובלים מבעיות רפואיות כמו היפוקסיה וטרכאומלציה, הוא משמש גם לצורך תמיכה נשימתית לילדים הסובלים מזיהומים שונים בדרכי הנשימה. 

מכשיר סיפאפ אוטומטי Prisma Smart

כדאי לדעת כי מכשירי CPAP כלולים בסל הבריאות הממלכתי לטיפול בדום נשימה בשינה, יש השתתפות עצמית של המבוטח בגובה של 70% מעלות המכשיר. בנוסף, הזכאות של חברי קופות החולים כוללת אספקה של מסכת פנים חדשה, בדרך כלל אחת לשנה. יש לציין כי מבוטחי קופות חולים בעלי ביטוח משלים יכולים לרכוש מכשירי סיפאפ בהנחה משמעותית, בכפוף להסכם שיש לקופת החולים עם חברת היי מדיקל. אנחנו בהיי מדיקל משתפים פעולה עם קופת חולים כללית וקופת חולים מאוחדת, הנכם מוזמנים לפנות אלינו למידע נוסף ולבחירת מכשיר סיפאפ עבורכם.

 

תנאי הזכאות למבוטחי קופות חולים

קופת חולים כללית מעניקה החזר כספי למבוטחים הזקוקים לו על פי קביעת רופא קופת החולים. הזכאות היא למכשיר אחד הניתן לרכישה אחת ל-5 שנים במסגרת הסל הבסיסי. עמיתי כללית מושלם זכאים להחזר כספי בסך 75% מההוצאה בפועל, יש תקרה לסכום ההחזר עד 2,008 ₪.

גם מבוטחי קופת חולים מאוחדת זכאים למכשיר CPAP בכפוף לתנאי הזכאות שנקבעו בסל הבריאות הממלכתי, ועמיתי מאוחדת עדיף ומאוחדת שיא זכאים להשתתפות הקופה בגובה 50% מעלות המכשיר, עד לתקרה של 2,076 ₪.

יש להגיש בקשה מסודרת דרך הקופה המבטחת, לאחר קבלת אישור מהרופא והמלצה ממכון השינה.

מהי תסמונת דום נשימה בשינה?

תסמונת דום נשימה בשינה היא תופעה שכיחה, על פי נתוני משרד הבריאות בישראל כ-4%-2% מהגברים וכ-2% מהנשים סובלים מהבעיה. התסמונת משפיעה על איכות החיים ומתאפיינת בנחירות בלילה ובריבוי הפסקות נשימה במהלך השינה. דום נשימה בשינה עלול להביא למחלות קשות ולתמותה עקב שבץ מוחי, לחץ דם גבוה ומחלות לב וכלי דם. חשוב לציין כי חולים בתסמונת דום נשימה בשינה נמצאים בסיכון מוגבר למעורבות בתאונות דרכים ובתאונות עבודה, מאחר ושינה לא טובה גורמת לעייפות ולתשישות במהלך שעות היום ולקשיי ריכוז.

מי צריך מכשיר סיפאפ?

השימוש במכשיר סיפאפ בבית מיועד למטופלים הסובלים ממחלות הפוגעות בתפקודי הנשימה בשינה. המכשיר מומלץ למצבים הבאים:

  • דום נשימה בשינה.
  • היפוקסיה (חוסר חמצן בדם).
  • טרכאומלציה (קנה נשימה רך).
  • תמיכה נשימתית עבור ילדים הסובלים מזיהומים בדרכי הנשימה.
  • הנשמת פגים בבתי חולים.

אילו סוגי מכשירי סיפאפ יש בשוק?

חברת היי מדיקל גאה להציג בפניכם מגוון מכשירי סיפאפ איכותיים ואמינים של מיטב המותגים. חברתנו מייבאת ומשווק מכשירי CPAP נייחים וניידים, לדוגמה מכשירי של BMC, מכשירי CPAP אוטומטיים של פיליפס, מכשיר טראנסנד קומפקטי ונייד המתאים לנסיעות, לחופשות ולטיולים ועוד. כמו כן, אנו משווקים ציוד נלווה למכשירי סיפאפ כמו מסכות מסוגים שונים, מעשירי לחות ועוד. 

באתר תמצאו דגמים שונים של מסכות סיפאפ, לדוגמה מסכת אף WISP עם רצועות סיליקון וללא נקודת חיבור במצח, מסכות נחירונים מסוגים שונים, מסכות אף נוחות ומגוון מסכות פנים המכסות את האף והפה. הצוות המיומן של היי מדיקל יסייע לכם לבחור מסכת CPAP בהתאמה אישית.

בהיי מדיקל תקבלו שירות מקצועי הכולל משלוח והדרכה על המכשיר ותחזוקתו בבית הלקוח, השירות כולל התנסות מאחר ויש להסתגל לשינה על מסכה על הפנים. כאמור, חברי קופות החולים כללית ומאוחדת יכולים לקבל החזר כספי בעבור רכישת מכשיר סיפאפ, צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.

למידע

אולי יעניין אותך גם

מכשיר סיפאפ אוטומטי Prisma Smart

יתרונות הטיפול במכשיר סיפאפ

מכשיר סיפאפ (CPAP) נחשב ליעיל ולאפקטיבי ביותר לטיפול בתסמונת דום נשימה חסימתי בשינה, המכשיר הפופולרי והמומלץ על ידי אנשי המקצוע בתחום הפרעות השינה הוכח מחקרית

Call Now Button