מכשיר סיפאפ קטן לנסיעות וטיולים

מכשיר CPAP (סיפאפ) הוא הטיפול המומלץ כיום על ידי הרופאים המומחים עבור מטופלים המאובחנים בתסמונת דום נשימה בשינה. התסמונת הנפוצה פוגעת באיכות חיי החולה, היא מהווה סיכון משמעותי למחלות קשות ולתחלואה גבוהה, בעיקר לשבץ מוחי וליתר לחץ דם. לאחר אבחון דום נשימה חסימתי בשינה הרופא ימליץ על שינה בלילה תוך עטיית מסכת סיפאפ על הפנים, המכשיר מזרים אוויר בלחץ חיובי קבוע וכך דרכי האוויר העליונות נשארות פתוחות למעבר חופשי של האוויר.

>> לרכישת מכשיר סיפאפ קטן ונייד במשלוח עד הבית <<<

מכשיר סיפאפ קטן

מכשיר סיפאפ הוא מכשיר רפואי לסיוע נשימתי, וכיום נעשה בו שימוש רב גם לצורכי הטיפול בחולי קורונה, כאשר יש לבצע התאמות של המכשיר לפני השימוש. ישראלים המאובחנים עם תסמונת דום נשימה בשינה חייבים לקבל טיפול רציף ולהיות תחת מעקב, וכל עוד משתמשים במכשיר הסיפאפ בבית לרוב אין בעיות, אך הקושי של החולים הוא בזמן נסיעות וחופשות בארץ או בחו"ל. את המכשיר הרגיל אין אפשרות לנייד ולשאת ממקום למקום, לכן חולים המרבים לשהות מחוץ לבית, לטייל ולנפוש, יכולים לרכוש מכשיר סיפאפ קטן, ואנחנו בהיי מדיקל משווקים את הדגמים האיכותיים והקומפקטיים ביותר שניתן למצוא בוק.

פתרון לקשיים של חולים בדום נשימה בשינה בנסיעות וביציאות ממושכות מחוץ לבית

תסמונת דום נשימה בשינה היא תופעה שכיחה, זו הפרעת שינה עם משמעות קלינית מאחר והבעיה מהווה גורם סיכון משמעותי לתחלואה גבוהה מיתר לחץ דם, מאי ספיקת לב, מלחץ דם תוך ריאתי ומשבץ מוחי. בנוסף, חולים בדום נשימה בשינה נמצאים בקבוצת סיכון למעורבות גבוהה בתאונות דרכים ובתאונות עבודה, בדרך כלל בגלל השינה הטרופה והיקיצות הרבות בלילה, העייפות המוגברת ועקב שאר התסמינים.

התסמונת נחשבת לקשה כאשר המטופל סובל מלמעלה מ-30 הפסקות נשימה בשעת שינה. לאחר אבחון הבעיה, הרופא ימליץ על מכשיר סיפאפ, וכאן באתר של חברת היי מדיקל ניתן למצוא את המכשירים המתקדמים והאיכותיים ביותר. 

כחברה מובילה ליבוא ולשיווק מכשור רפואי לסיוע נשימתי, אנחנו מציעים גם מכשיר סיפאפ קטן ונייד. מומלץ לבחור במכשיר Auto Cpap Transcend, דגם זה קטן בגודלו ומתקדם טכנולוגית, מתוצרת מותג אמריקאי ידוע ומוביל בתחומו, המכשיר הקומפקטי נחשב לפתרון היעיל ואיכותי ביותר לנסיעות, לטיולים ולחופשות, והמכשיר מאפשר לחולה לשהות גם במקומות ללא חיבור לרשת החשמל, למשל חניון לילה במתחם קמפינג בלב המדבר.

מהם היתרונות והחסרונות של מכשיר סיפאפ קטן?

היתרונות של מכשיר סיפאפ קטן כדוגמת דגם Auto Cpap Transcend הם:

  • מכשיר קומפקטי וקל משקל.
  • אפשרות לסוללה חיצונית המאפשרת עבודה רציפה במשך 8 שעות.
  • המכשיר שוקל רק 350 גרם.
  • סיפאפ אוטומטי המנטר את דפוס הנשימה ומתאים את לחץ האוויר הנדרש למטופל. 
  • זמן טעינה של הסוללה כארבע שעות, אפשר להטעין את הסוללה גם ברכב.
  • כניסת USB המאפשרת שליפת נתונים באמצעות המחשב.
  • רעש עבודה מופחת וסביר.
  • מתאים לשימוש גם בבית.

החסרונות של סיפאפ קטן לעומת מכשיר נייח:

  • זמן שימוש מוגבל.
  • מכשיר נייח מגיע עם צג נוח וגדול.
  • תפעול נוח יותר של המכשירים הנייחים.

הוראות שימוש ואחסון

השימוש במכשיר סיפאפ קטן דגם Auto Cpap Transcend פשוט, טכנאי מטעם היי מדיקל מעניק הסברים מפורטים בבית הלקוח לגבי אופן השימוש, תחזוקה שוטפת, ניקיון המכשיר והמסכה, אחסון, הטענת הסוללה ועוד. הפעלת המכשיר דורשת לחיצה אחת על כפתור ההפעלה.

המכשיר מגיע עם תיק קטן לאחסון המכשיר, התיק מתאים לנסיעות ולחופשות, אך יש לאחסן היטב את המכשיר במהלך הנסיעות והטיסות כדי לשמור עליו. לכן כדאי להגן על התיק עם מגבת או בגדים בזמן האריזה.

באתר היי מדיקל תוכלו למצוא דגמים נוספים של מכשירי סיפאפ קטנים וניידים ודגמים מתקדמים ואיכותיים של סיפאפ נייח, מסכות מסוגים שונים וציוד נלווה כמו מעשיר לחות.

למידע

אולי יעניין אותך גם

מכשיר סיפאפ אוטומטי Prisma Smart

יתרונות הטיפול במכשיר סיפאפ

מכשיר סיפאפ (CPAP) נחשב ליעיל ולאפקטיבי ביותר לטיפול בתסמונת דום נשימה חסימתי בשינה, המכשיר הפופולרי והמומלץ על ידי אנשי המקצוע בתחום הפרעות השינה הוכח מחקרית

Call Now Button