מכשיר סיפאפ להשכרה או מכירה: השוואה

סיפאפ הוא מכשיר רפואי לסיוע נשימתי המומלץ בעיקר לחולים המאובחנים בתסמונת דום נשימה בשינה, המכשיר מספק מענה איכותי גם לאנשים הסובלים מנחירות חזקות וכרוניות ולצורך הנשמת פגים וסיוע נשימתי לילדים הסובלים מזיהומים בדרכי הנשימה, לרבות דלקת ריאות וברונכיטיס. בתקופת הקורונה המכשיר הפך לפופולרי מאוד מאחר והוא מסייע לחולים הסובלים מתסמינים מוכרים של הנגיף כמו קוצר נשימה וקשיי נשימה.
אם הרופא המליץ לך להשתמש במכשיר סיפאפ בזמן השינה בלילה באפשרותך לרכוש את המכשיר או לשכור אותו תקופה קצרה או ארוכה. מומלץ לבדוק האם קופת החולים משתתפת ברכישת המכשיר, וכדאי לדעת כי לחברתנו יש הסדר עם קופות החולים כללית ומאוחדת, לכן אם תרכוש סיפאפ דרכנו תקבלו החזר כספי עבור רכישת מכשיר רפואי.

מכשיר סיפאפ להשכרה או מכירה

השכרת מכשיר סיפאפ – יתרונות וחסרונות

יש אופציה להשכרת מכשירי סיפאפ מחברות העוסקות בנושא, יש מגוון מכשירים להשכרה לתקופה קצרה או ארוכה. אם תבחרו באופציית השכרת המכשיר החברה תשלח אליכם טכנאי על מנת להתאים את המסכה בביתכם, לחבר את המכשיר ולהדריך אתכם כיצד להפעילו ואיך לתחזק אותו נכון.

לאופציית ההשכרה יש יתרונות כמו עלות חודשית יחסית זולה, בדרך כלל כמה מאות שקלים בחודש. כמו כן, כאשר שוכרים את המכשיר איך צורך לשלם עבור תיקונים שנגרמו עקב השימוש במכשיר, כל עוד הנזק לא בוצע בכוונת תחילה או עקב שימוש לא נכון. אם לא מסתגלים לשינה עם מסכה על הפנים ניתן להחזיר בקלות את הסיפאפ לעסק ממנו שכרתם את המכשיר ולהפסיק את דמי השכירות.

חשוב לזכור כי העלות של מכשירי הסיפאפ יכולה להגיע לאלפי שקלים, זו הוצאה גדולה לכן יש המעדיפים לשלם תשלום חודשי נמוך, בעיקר במצבים שבהם ידוע כי המטופל זקוק לשינה עם סיפאפ לתקופה קצובה ולא לכל חייו. החסרונות העיקרים לבחירת אופציית ההשכרה הם העלות החודשית, אי אפשרות לבחור את המכשיר (בדרך כלל החברות שמשכירות ציוד רפואי מציעות שני סוגי מכשירים לכן יש להתפשר בנושא), מצב המכשירים (ברוב הפעמים מקבלים מכשיר משומש), והחיסרון המרכזי הוא שהעלות החודשית אינה כוללת מסכה רב פעמית.

מכשיר סיפאפ למכירה – למי מתאים, עלויות, יתרונות וחסרונות

מכשיר סיפאפ למכירה מהווה אופציה מועדפת אצל רוב המטופלים הזקוקים לשינה עם מסכת cpap, יש מגוון מכשירים המשווקים בשוק, ובקטלוג שלנו תמצאו את מטב המכשירים מתוצרת המותגים המובילים בעולם.
מכשיר cpap למכירה מתאים לחולים המאובחנים עם תסמונת דום נשימה בשינה, זהו הטיפול המומלץ כיום ברפואה המערבית והמודרנית, והמכשיר בטוח ונוח לשימוש, מסייע לכל המטופלים, משפר את איכות החיים של החולים ומונע תחלואה קשה. כמו כן, המכשיר מתאים לסובלים מנחירות ומהפרעות נשימה אחרות.

אם הרופא המליץ לכם לישון עם מסכת סיפאפ כדאי לכם לרכוש את אחד הדגמים האיכותיים שאנו משווקים, העלויות של מכשירי סיפאפ הן כ-5,000 ₪ עד 6,000 ₪, ניתן לשלם בכרטיסי אשראי, יש אופציה לתשלומים, ומבוטחי קופות החולים כללית ומאוחדת זכאים להחזר כספי מהקופה.

ראוי לציין כי יש מכשירי סיפאפ ניידים ונייחים, כאשר המכשיר הנייד קומפקטי, קל לשאת אותו לכל מקום, הוא מצויד בסוללה נטענת חזקה ומאפשר למטופלים לצאת ללא חשש לחופשות ולטיולים בארץ וברחבי העולם, לישון במלונות או אצל משפחה או חברים, להשתתף בקמפינג משפחתי ועוד.

לרכישת המכשיר יש חיסרון מרכזי והוא העלות, אך ניתן לקבל החזר כספי מחלק מקופות החולים ויש אפשרות לתשלומים. רכישת מכשיר סיפאפ מקנה יתרונות משמעותיים, זהו מכשיר רפואי לסיוע נשימתי המקל על התסמינים ומונע החרפת הבעיה ותחלואה קשה, וכאשר רוכשים את המכשיר מחברה מובילה כמו היי מדיקל מקבלים התקנה והדרכה מקצועית בבית הלקוח, התאמת מסכה ונהנים מתמיכה טכנית זמינה ומשירות לקוחות מהיר ומצטיין. חברתנו מציעה שירות במעבדות השינה המובילות בבתי החולים ברחבי המדינה, כל לקוח זוכה לייעוץ ולהתאמת המכשיר והמסכה המתאימים לו ביותר.

למידע

אולי יעניין אותך גם

מכשיר סיפאפ אוטומטי Prisma Smart

יתרונות הטיפול במכשיר סיפאפ

מכשיר סיפאפ (CPAP) נחשב ליעיל ולאפקטיבי ביותר לטיפול בתסמונת דום נשימה חסימתי בשינה, המכשיר הפופולרי והמומלץ על ידי אנשי המקצוע בתחום הפרעות השינה הוכח מחקרית

Call Now Button