כמה עולה מחולל חמצן?

מחולל חמצן הוא מכשיר רפואי לסיוע נשימתי, המכשיר פותח במטרה לסייע לאנשים הסובלים מרמת חמצן נמוכה בדם. מחוללי החמצן יכולים להיות ניידים או נייחים, המכשירים הביתיים הראשוניים פותחו בשנות ה-70 של המאה ה-20, ותוך זמן קצר הם הפכו לאמצעי הנפוץ ביותר לאספקת חמצן למטופלים השוהים בביתם, הם גם פופולריים במרכזי הרפואה, במרפאות, בקליניקות הפרטיות ועוד.
כמה עולה מחולל חמצן נייד או נייח? מה משפיע על עלות המכשיר? מה הם ההבדלים המרכזיים בין הדגמים השונים הנמכרים כאן באתר? האם ניתן לקבל סבסוד לצורך רכישת מחולל חמצן ביתי? המומחים של חברת היי מדיקל הכינו עבורכם כתבה מעמיקה בנושא כמה עולה מחולל חמצן ואיזה מכשיר כדאי לבחור.

 

מחוללי חמצן

מחוללי חמצן

מחולל חמצן

מחירי מחולל חמצן באתר של היי מדיקל

היי מדיקל מייבאת ומשווקת מגוון דגמים של מחוללי חמצן לשימוש ביתי. בקטלוג המופיע באתר שלנו תוכלו להתרשם ממיטב הדגמים של מחוללי החמצן האיכותיים והמתקדמים ביותר שניתן למצוא בשוק. אנו מייבאים רק מחוללי חמצן המיוצרים על ידי מותגים מוכרים ואמינים.

לקוחות רבים שואלים אותנו כמה עולה מחולל חמצן לשימוש ביתי, לכן החלטנו להכין כתבה בנושא ולסייע לכם לבחור את המכשיר המתאים ביותר עבורכם.
מחולל חמצן נייח מבית VisionAire – דגם איכותי של מחולל חמצן ביתי ושקט (38 דציבלים), המכשיר קומפקטי וקל משקל, תפוקת החמצן 5.5 ליטר בדקה, המכשיר נייח ומצויד בגלגלים שקטים. מחיר מחולל חמצן ביתי נייח VisionAire – 4.990 ₪.

מחולל חמצן ניידinogen one g3 – מחולל חמצן נייד וקומפקטי העובד בטכנולוגיית פולסים, המכשיר שקט מאוד ומתאים לכל אדם המבלה מחוץ לבית כמה שעות. הסוללה הדקה מחזיקה מעמד עד 4 שעות שימוש, יש אופציה לרכישת סוללה עבה וחזקה יותר בתוספת תשלום של 1,000 ₪. המכשיר הנייד מספק עד 5 ליטר חמצן בדקה, קל לשאת אותו בתיק קטן והוא נוח לתפעול. מחיר המכשיר – 14,000 ₪.

מחולל חמצן inogen g2 – מכשיר נייד ואיכותי המצויד בסוללה חזקה המאפשרת שימוש רצוף עד 8 שעות. המכשיר קומפקטי וקל לנייד אותו לכל מקום, תפוקת החמצן המקסימלית היא 5 ליטר חמצן בדקה. מחיר מחולל חמצן inogen g2 – 14,500 ₪.

 

>>> לרכישת מחוללי חמצן<<<

מה משפיע על עלות המכשיר?

כאשר שואלים כמה עולה מחולל חמצן יש להתייחס לפרמטרים נוספים מעבר לשיקולי העלות של המכשיר. בשוק מחוללי החמצן יש מותגים מוכרים וחברות פחות מוכרות, ויש הבדל משמעותי בין מחירי מחוללי החמצן הניידים לבין המכשירים הנייחים. באופן כללי, כששואלים אותנו כמה עולה מחולל חמצן אנו שואלים את הלקוח האם הוא זקוק למכשיר נייד או נייח, ובהתאם לתשובתו אנו ממליצים לו על המכשירים האיכותיים ביותר שמותאמים למצבו הרפואי, תוך התייחסות למגבלות התקציב.

מחולל חמצן נייד יקר יותר בהשוואה לדגמים הנייחים, עם זאת הוא מאפשר למטופל לצאת מביתו ללא חשש, לבקר משפחה וחברים, לצאת לחופשות מהנות בארץ ובחו"ל, לטוס, ליהנות משופינג במרכזי קניות, לבלות במסעדות, לטייל בחיק הטבע ועוד.

הבדלים מרכזיים בין המכשירים

לקוחות הזקוקים למכשיר תמיד שואלים כמה עולה מחולל חמצן, אך עלות המכשיר לא צריכה להשפיע על בחירת מחולל החמצן. יש הבדלים משמעותיים בין המכשירים השונים, ההבדלים העיקריים הם הספק, גודל המכשיר, סוג – נייד או נייח, תקופת אחריות, עיצוב, נוחות, זמן עבודה של הסוללה, רעש בזמן עבודה וכמובן גם מחיר.

מי זכאי לסבסוד מחולל חמצן?

היי מדיקל גאה להציע מגוון דגמים של מחוללי חמצן, יש לנו הסדרים משתלמים למבוטחי קופות החולים כללית ומאוחדת. המבוטחים יכולים לקבל החזר כספי מהקופה לאחר רכישת המכשיר. מבוטחי קופות החולים הזכאים להחזר כספי בגין רכישת מחולל חמצן ביתי הם חולים במחלות ריאה כרוניות, חולים באי ספיקת לב, חולי סרטן עם גרורות בריאות, מטופלים הסובלים מכאב ראש מקבצי (המלצה מנוירולוג).

למידע

אולי יעניין אותך גם

מכשיר סיפאפ אוטומטי Prisma Smart

יתרונות הטיפול במכשיר סיפאפ

מכשיר סיפאפ (CPAP) נחשב ליעיל ולאפקטיבי ביותר לטיפול בתסמונת דום נשימה חסימתי בשינה, המכשיר הפופולרי והמומלץ על ידי אנשי המקצוע בתחום הפרעות השינה הוכח מחקרית

Call Now Button