מעשיר לחות: יתרונות וטיפול ייעודי

סובלים מתסמונת דום נשימה בשינה, מנחירות קשות בלילה או מבעיה רפואית אחרת ואתם משתמשים במכשיר סיפאפ? האם אתם מתקשים להסתגל לשינה עם מסיכה על הפנים ומתעוררים בבוקר עם תחושה לא נעימה של יובש בחלל הפה והגרון? אם כן, כדאי לכם להכיר את המכשיר הייעודי להעשרת לחות, המכשיר מתחבר בקלות למכשיר הסיפאפ וכך תוכלו להימנע מתופעת היובש בגרון ותוכלו לשפר משמעותית את איכות השינה שלכם.

מכשיר מעשיר לחות – מידע כללי

מכשיר ייעודי להעשרת לחות הוא רכיב ייעודי המתאים למכשיר סיפאפ ומטרתו להעשיר את הלחות באוויר המוזרם ממכשיר הסיפאפ לדרכי הנשימה של המטופל, כלומר לפה ולאף. חשוב לדעת כי עוד ועוד ישראלים מטופלים כיום באמצעות מכשירי סיפאפ, זהו המכשיר המומלץ לכל האנשים המאובחנים בתסמונת דום נשימה בשינה, ובנוסף מכשיר סיפאפ מתאים למטופלים הסובלים מחסימה נשימתית מסוימת, בגלל אלרגיה, נזלת כרונית, ברונכיט וכו'.

הסיפאפ מזרים אוויר בלחץ קבוע לדרכי הנשימה העליונות, האוויר מוזרם באמצעות מסיכה אותה חובשים על האף והפה. מכשירי סיפאפ שואבים את האוויר מהסביבה, וכתוצאה מהשינה עם מסיכה על האף והפה רבים סובלים מתחושת יובש לא נעימה בפה והגרון, והפתרון המומלץ עבורם הוא לבחור מעשיר לחות מחברת היי מדיקל.

מעשיר לחות

בחירה נכונה של מעשיר לחות

יש בשוק עשרות מוצרים ודגמים של מעשירי לחות, מרבית המכשירים הנמכרים בשוק מיועדים להעשרת הלחות בחלל החדר (דירה, בית או משרד) ולא לשימוש באמצעות מכשיר סיפאפ.  מעשיר לחות למכשירי סיפאפ הוא מכשיר פשוט יחסית המבוסס על מיכל מים, צינורות ותא לאיסוף טיפות המים.

למעשה זהו מכשיר קיטור לאיוד מים המאפשר שליטה על הטמפרטורה, המכשיר מתחבר בקלות למכשיר הסיפאפ שיש בביתו של המטופל, ולרוב אין צורך בהזמנת טכנאי לחיבור מעשיר הלחות בגלל קלות ההתקנה. שימוש במכשיר להעשרת הלחות מונע את תופעת העיבוי והאיוד בצינור שמזרים את האוויר למסיכה המולבשת על פני המטופל, המכשיר שימושי ומשפר את איכות החיים ואת השינה של המטופל, ובאמצעותו קל יותר להסתגל לשינה עם המסיכה וקמים בבוקר ללא תחושת היובש המציקה.

כדאי להזמין מעשיר לחות רק מחברה מובילה ואמינה המתמחה באספקת מכשור רפואי למטופלים הסובלים מהפרעות נשימה בשינה, כולל תסמונת דום נשימה בשינה. יש דגמים איכותיים ואמינים להעשרת האוויר המוזרם דרך מכשיר סיפאפ, וכדי לבחור נכון את המכשיר כדאי להתייחס לגורמים הבאים:

  • הדגם של מעשיר הלחות מתאים למכשיר הסיפאפ בביתכם.
  • שליטה בטמפרטורה הרצויה והמתאימה ביותר למטופל.
  • אפשרות למצב אוטומטי המאפשר התאמה מדויקת של הטמפרטורה בהתאם לרמת הלחות באוויר.
  • מכשיר אמין ועמיד לאורך זמן.
  • תחזקה פשוטה ונוחה.
  • אחריות ארוכה.

חברת היי מדיקל מייבאת ומשווקת שני דגמים של מעשירי לחות איכותיים מתוצרת מותגים מובילים ואמינים. לבחירתכם מעשיר לחות מתוצרת המותג פיליפס ויש דגם נוסף מתוצרת חברת Prisma Aqua, כדי לקבל החלטה איזה מכשיר להזמין מומלץ לפנות לנציגי השירות

למידע

אולי יעניין אותך גם

כאבי גם אחרי שינה ממושכת

כאבי גב אחרי שינה

מדוע רבים מתלוננים על כאבי בוקר אחרי שינה, כלומר כאבי גב בבוקר המקשים על קימה מהמיטה. מהם הגורמים לתופעה הנפוצה של כאבי גב לאחר שינה

מכשיר סיפאפ אוטומטי Prisma Smart

יתרונות הטיפול במכשיר סיפאפ

מכשיר סיפאפ (CPAP) נחשב ליעיל ולאפקטיבי ביותר לטיפול בתסמונת דום נשימה חסימתי בשינה, המכשיר הפופולרי והמומלץ על ידי אנשי המקצוע בתחום הפרעות השינה הוכח מחקרית

Call Now Button